Известие

Collapse
No announcement yet.

Изгоряла ламбда сонда или Не ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    До колкото си спомням е след. То какво и е мекото на тази връзка, като чукна по нея звучи като тръба. Иначе за ресета, намира се в последния раздел на програмата, там си е описана цялата процедура.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
      ок,имам ФЕС какво точно да направя,а има ли вероятност заради скъсана гъвкава връзка да излизат газовете бързо и да не може сондата да измери правилно???
      Сондата е преди меката връзка и ако е скъсана маже да влияе на работата и.
      Фес-а трябва да е пълната версия, за да можеш да ресетнеш компютъра!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
        До колкото си спомням е след. То какво и е мекото на тази връзка, като чукна по нея звучи като тръба. Иначе за ресета, намира се в последния раздел на програмата, там си е описана цялата процедура.
        Мекото е че отвътре е като метален акордеон, отвън е защитена с плетена метална ширмовка.Ако металната ширмовка е здрава това не е гаранция че "акордеона" не е цъфнал.Моята беше се скъсала както трябва, обаче не помня да съм имал проблеми с обороти и разход.Нямам газово, като издъхна ламбдата гореше сигурно 20/100 не вървеше, клатеше яко.Мисля че ако на бензин върви и харчи нормално проблема е в газовото или нещо в управлението му.
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #19
          Аз го имам същият проблем колега смених 3 сонди (които работят сега съм с БЕРУ по каталог с оригинална букса, не присадена) Пробвах с ресет през ФЕС това става по следният начин : когато се свържеш отиваш на последната опция (горе в дясно) "Настроики" имаш две възможности едната е за нулиране положението на "дросел клапата" другата е за ресет на ЕКУ ( там е и описано как се процедира след това)
          30 сек ключ - OFF 30sek - ключ ON караш 10 км. Има ефект но е за кратко .Вероятно проблема е друг според мен или дебитомер (нищо , че ти е нов ) и аз пробвах с един чисто нов "китаец" за 100 кинта и въобще не може да запали количката ми , та си върнах стария .Или пробив в всмукателно изпускателната система ( една от възможностите за тази грешка според Аутодата 3.38 ) А аз дори нямам и катализатор или резонансно гърне според колеги може и да е това .
          Ако си решиш проблема преди мен моля сподели
          Alfa Romeo 156 TS 1.8
          Alfa Romeo 145 1.7

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от kremon Покажи съобщение
            Сондата е преди меката връзка и ако е скъсана маже да влияе на работата и.
            Фес-а трябва да е пълната версия, за да можеш да ресетнеш компютъра!
            Един човек да каже нещо вярно тук
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #21
              колеги за сега е добре работата,рестартирахме с брат ми ECUто и сега няма проблем поне засега,смених и гъвкавата връзка за по сигурно и безшумно!
              1,8 16v TS 144кс,1998г

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от angel_1987 Покажи съобщение
                колега не коментираме качествата на горивата ни а за грешката която ми се появява и от както го имам този проблем колата гори много а в същото време няма тяга.
                Колега,коментираме,именно грешката,която ти се появява,но не винаги трябва да обвиняваме автомобила.Ако му сипеш лай.., няма ли да даде грешка?Еми,ква тяга,кви 5 лева?
                Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                Comment

                Working...
                X